هیدروفیشیال و پاکسازی پوست
-پاکسازی عمقی پوست
-اسکراب
-میکرودرم
-درمااف
-اراف
-سونو
-پلاژن
-اسپری اکسیژن
-چکش سرد
-استفاده از بهترین ماسک های آبرسان و جوانساز

فواید هیدروفیشیال برای پوست صورت

رسیدگی به پوست و تلاش برای حفظ سلامت پوست، مختص سن و سال خاصی نیست. به عبارت دیگر شروع مراقبت های پوستی از 21 سالگی آغاز می‌شود. همچنین مراقبت از پوست هم برای خانم‌ها و هم آقایان لازم و ضروری است. اگر پوست حساسی دارید و نگران عوارض هیدروفیشیال برای پوست هستید، باید بگوییم هیدروفیشیال یکی از سالم‌ترین، ایمن‌ترین و کم خطرترین درمان‌های لاین فیشیال برای انواع پوست است. حتی کسانی که دچار حساسیت های پوستی هستند نیز می‌توانند از خدمات فیشیال برای بهبود حساسیت و التهابات پوستی استفاده کنند.

شاید برایتان سوال باشد که هیدروفیشیال چه فوایدی برای پوست صورت دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم هیدروفیشیال فواید بسیار زیادی برای پوست دارد. اگر بخواهیم لیستی از مزایای این روش درمانی برای پوست را در اختیار شما قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

- رفع چین و چروک و خطوط به وجود آمده روی پوست
- کاهش لک های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی و بارداری
- بهبود منافذ باز پوست
- تنظیم PH پوست و به تعادل رساندن چربی پوست
- درمان التهابات، حساسیت ها و قرمزی پوست
- لیفت پوست و بهبود وضعیت ارتجاعی
- آبرسانی قوی و عمیق در لایه های عمیق پوست
- درمان خشکی و پوسته پوسته شدن پوست
- درمان جوش سر سیاه و سر سفید و بهبود آکنه و اسکار

مراقبت‌های پس از هیدروفیشیال صورت
رعایت نکات بخش قبل به شما کمک میکند که برای هیدروفیشیال آماده شوید. اما این پایان کار نیست!
در واقع پس از دریافت خدمات هیدروفیشیال نیز به نکاتی نیاز دارید، تا بهترین نتیجه را از جلسه فیشیال خود به دست آورید. این نکات عبارتند از:
- پس از دریافت خدمات فیشیال، از محصولات و لوازم آرایشی به ویژه کرم پودر و پنکک استفاده نکنید. اگر تمایل به استفاده از محصولات آرایشی دارید، 24 ساعت صبر کنید و سپس استفاده نمایید.
- به مدت 6 ساعت پس از دریافت خدمات فیشیال، از شستن صورت با شوینده ها، استحمام و فعالیت‌هایی مانند ورزش سنگین و باشگاه خودداری نمایید. بهتر است در ساعات اولیه در فعالیت هایی منجر به تعریق می‌شود، خودداری نمایید.
- سایر درمان‌های زیبایی مانند دریافت خدمات میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ، پلاژن تراپی با دستگاه پلاژن سه هندپیس را تا 2 هفته به تعویق بیندازید.
- تا 2 روز از هیچ گونه لایه بردار پوست (ضعیف یا قوی) برای لایه برداری استفاده نکنید.
- در صورت دیدن التهاب و قرمزی خفیف روی پوست، تا چند ساعت پس از دریافت خدمات به ویژه در دفعه اول، دچار استرس نشوید، این موضوع کاملاً طبیعی است و در چند ساعت آینده به طور کامل رفع خواهد شد. البته در صورت ادامه دار شدن سوزش و خارش تا بیش از یک روز، به پزشک مراجعه نمایید.
- ممکن است تا 2 الی 3 روز پس از درمان، با پوست پوست شدن و ریزش پوست ها و سلول‌های مُرده مواجه شوید، این موضوع کاملاً طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد.
- حداقل 5 الی 7 روز پس از دریافت خدمات فیشیال، از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. چرا که در مراحل هیدروفیشیال، لایه برداری صورت گرفته و لازم است صورت شما با کرم ضد
- آفتاب دارای SPF30 به بالا، محافظت شود.

چه افرادی کاندید استفاده از هیدروفیشیال نیستند؟
اشاره کردیم که هیدروفیشیال به سلامت و زیبایی پوست کمک می‌کند. علاوه بر این گفتیم که دستگاه هیدروفیشیال یک دستگاه کاملاً ایمن است و فرآیند فیشیال نیز مانند میکرونیدلینگ با دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A1W، جوانسازی با میکروکارنت 97NT و هایفو تراپی با دستگاه هایفو اولترا کلینیکال، یک فرآیند کاملاً غیر تهاجمی است. اما با این وجود، برخی از افراد، کاندید استفاده از هیدروفیشیال نیستند. این موارد عبارتند از :
- افرادی که راکوتان مصرف میکنند.
- افرادی که به عسل، آسپرین و میگو حساسیت دارند.
- افراد داری بیماری های خود ایمنی
- خانم‌های باردار و شیرده بهتر است در این دوره با احتیاط خدمات هیدروفیشیال دریافت نمایند.
- اگر در هنگام مراجعه برای دریافت هیدروفیشیال، تبخال فعال روی صورت خود دارید.
- اگر به تازگی فیلر یا بوتاکس در نواحی مختلف صورت تزریق نموده اید
- وجود اختلال در غدد لنفاوی
- وجود اگزما، زخم فعال یا بخیه روی صورت

موارد فوق بهتر است برای احتیاط بیشتر انجام شود. ب عبارت دیگر این موارد به شما کمک می‌کند که نتیجه حاصل از جلسه فیشیال، حداکثر مطلوبیت را خواهد داشت













مرتبط